Některá setkání jsou ryzím dílem osudu. Valentýn je tu a možná se právě dnes chystáte oslavit osudové seznámení se svým partnerem (1. máje můžete slavit znovu!). Osudové bylo i propojení Vistos CRM a databáze firem Merk. Tato synchronizace vedla ke vzniku super rozšířené vlastnosti CRM, která vám umožní poznat své klienty dřív, než je oslovíte.
Nespoléháte-li ve firmě pouze na osud, jistě využíváte alespoň některé z marketingových nástrojů. Průzkum trhu, monitorování konkurence, práce se sociálními sítěmi či získávání nových zákazníků, nejen tyto, ale mnohé další termíny z oblasti online kampaně patří k současné době stejně, jako dnešní svátek do našich srdcí.
Data v marketingu
Hromadné e-maily, letáčky či sofistikované kampaně na Googlu či Facebooku? Všechny nástroje k oslovení nových obchodních partnerů či klientů mají ve své rozmanitosti jedno společné: bez správného cílení se stávají drahým honem na klienta bez velké šance na úspěch.
Jak se dozvědět víc?
Kde získat poštovní a e-mailové adresy, telefonní čísla, informace o kontaktních osobách anebo o tom, jak si firma či živnostník stojí v platební morálce? Zapomeňte na off-line databáze. Jsou zastaralé ještě dříve, než vaše platba za ně přistane na účtu poskytovatele.
Chytrá data
Databáze Merk obsahuje neustále aktualizované databáze firem, živnostníků, domácností i manažerů. Díky snadnému ovládání však jejich robustnost nepocítíte. Ve vaší aplikaci dokáže správně oslovit klienta, rozpoznat pohlaví kontaktní osoby a s pomocí umělé inteligence Jáchym určit cílovou skupinu, dodat argumenty pro její oslovení a analyzovat nabyté zkušenosti i feedback.
Leady
Databáze Merk je jediná v Evropě a jedna ze čtyř na světě, která vám poskytne vedle stále aktuálních informací o firmách, živnostnících a domácnostech také leady. Mějte přehled, která firma navštívila webové stránky, zjistěte, co zákazníka přivedlo až k vám. Také vás zajímá, jaká klíčová slova zadal potenciální ctitel do vyhledávače, co bylo impulzem k rozhodnutí zavolat právě vám?
Monitoring
Zatímco si vychutnáte šálek kávy, Jáchym za vás bude důkladně pročítat content všech médií a neuniknou mu novinky ani ze světa sociálních sítí. Merk má nejen čas, ale dokonce práci udělá za vás. Monitoring tištěných, sociálních médií i rozhlasu, reporting či analýza jsou pro Merk hračka.
Data z on-line databáze Merk se bezprostředně přiřazují ke kontaktům ve Vistos CRM. O svých klientech i obchodních partnerech tak získáte dokonalý přehled a detailní informace vám otevřou zcela nové možnosti ve vašem podnikání.
Za nás je rande Vistos CRM a Merk vydařeným seznámením, s nadějnou vizí do budoucna ♥.