Oba systémy seženete v cloudu, oba mohou nabídnout zjednodušení a automatizaci procesů ve firmě. Jaký je rozdíl mezi CRM a ERP?
ERP, Enterprise Resource Planning, neboli plánování podnikových zdrojů, se stalo téměř synonymem pro podnikový software. Zpravidla ho využívají velké firmy, které pomocí jednoho systému řídí lidské zdroje, účetnictví, výrobu, vztahy s dodavateli i projekty. Jeho častým neduhem bývá složitá a nákladná implementace a neohebnost. Nezřídka se stává, že se náklady spojené se zavedením ERP do firmy převýší jeho přínos. Systém pro plánování podnikových zdrojů pak bývá často proklínán zaměstnanci pro jeho zkostnatělost a uniformitu.
Řízení vztahů se zákazníky – CRM (Customer relationship management) je často vnímáno jako doplněk svého „většího bratra“, ERP, v němž se však vyskytuje v jakési „osekané“ podobě. Obvykle sestává z databáze klientů a několika funkcí pro marketing. Obvykle ale postrádá možnost rozsáhlé customizace, nenabízí moduly call centra, propracovaný reporting ani helpdesk.
SAMOSTATNĚ STOJÍCÍ CRM JE SAMOZŘEJMĚ MNOHEM PROPRACOVANĚJŠÍ, ALE BUDE NÁM, JAKO STŘEDNÍ FIRMĚ, STAČIT?
ERP vs. CRM – co si vybrat?
Máme pro vás dobrou zprávu. Vistos CRM se zdaleka nezaměřuje jen na vztahy se zákazníky. Vistos CRM dokáže pokrýt také veškeré potřeby firmy, ať už jde o obchod, řízení projektů, servis nebo workflow. Současně nabízí kompletní funkce CRM, které jsou v našem systému navíc zcela customizovatelné. Nemusíte se proto obávat složitého systému, v němž si s polovinou funkcí neví rady ani váš firemní IT specialista.
DÍKY PROPOJENÍ FUNKCÍ CRM S PRVKY ERP A OBROVSKÝM MOŽNOSTEM ROZŠÍŘENÍ I VYTVOŘENÍ CRM NA MÍRU SE VISTOS CRM STÁVÁ IDEÁLNÍM ŘEŠENÍM PRO FIRMY JAKÉHOKOLI MĚŘÍTKA.