Kontaktní centrum postavené na CRM?
Chcete vašim zákazníkům splnit vše, co jim na očích vidíte? V kontaktním centru propojeném s CRM to pro vás bude hračka.
„ZÁKAZNÍK SE CHCE RYCHLE DOVOLAT NA ZÁKAZNICKOU PODPORU A NA SVÉ DOTAZY OBDRŽET HNED ODPOVĚĎ. SPOLÉHÁ SE NA TO, ŽE VŠE, CO BYLO JIŽ ŘEČENO, JE ZAEVIDOVÁNO. POKUD SE DOVOLÁ DO RECEPCE, KDE O JEHO POŽADAVCÍCH NIC NEVÍ, TAK TO NA NĚJ NEBUDE URČITĚ PŮSOBIT POZITIVNĚ. TÍMTO PŘÍSTUPEM NEJENOM PRODEJCE ZTRATÍ DANÉHO ZÁKAZNÍKA DO BUDOUCNA, ALE TENTO ZÁKAZNÍK NEPOSKYTNE KLADNOU REFERENCI, BA CO HŮŘ, MŮŽE VELMI PRODEJCI UŠKODIT VYTVOŘENÍM ZÁPORNÉ REFERENCE.“ (ING. ROSTISLAV PALLA PRO IT SYSTEMS)
Telefonní ústředna ve Vistos CRM
Správné rozřazení příchozích hovorů urychluje jejich vyřízení. Stejně tak kompletní záznamy předchozí komunikace se zákazníkem dostupná každému pracovníkovi zefektivní obsloužení klienta.
HelpDesk ve Vistos CRM
Může se zdát, že klient po koupi prvního produktu již stojí na vedlejší koleji. Skuteční profesionálové však vědí, že mnohem méně peněz i energie stojí si klienta udržet, než získat nového. Buďte vašim zákazníkovi nablízku i v poprodejní fázi díky helpdesk ve CRM. Zaznamenejte si každý detail komunikace a dokažte mu, že je pro vás jedinečný.
CRM nebo databáze?
Narozdíl od běžných databází, CRM dokáže propojit všechny informace o aktivitách souvisejících s daným klientem. Ke konkrétní osobě se tak přiřadí všechny e-maily, hovory, schůzky, SMS, ale také obchodní a poprodejní části.
Zajímá vás, jak propojit CRM s vaším kontaktním centrem? Zavolejte nám na naši zákaznickou linku +420 606 075 589 nebo se zastavte na některé z našich poboček.