Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější kroky v uzavírání obchodů. Na takové setkání je dobré přijít kvalitně připravený a nezapomenout na žádný detail.
Plánujte schůzky v CRM Vistos
Už znáte termín schůzky? Výborně! Po jeho zapsání do CRM Vistos stačí už jen přidat k příslušné schůzce všechny, kdo se jí zúčastní. Těmto lidem se následně ve vámi vybraný čas automaticky odešle pozvánka třeba personalizovaným e-mailem. Nejedná se ale o spam, je jen na nich, zda zasílání pozvánek povolí nebo ne. Účastníci dostanou možnost potvrdit, zda na schůzku přijdou.
V kalendáři se událost může zobrazit také externím uživatelům, kteří se do CRM Vistos přihlásí. Navíc se nemusíte bát, co takoví uživatelé uvidí – uvidí pouze to, co jim dovolíte.
Vistos hlídá termíny za vás
Díky Vistos CRM se nemusíte bát, že někdo z účastníků schůzky na termín zapomene. Systém dokáže všem ještě třeba tři hodiny před zahájením připomenout důležitou událost. V upomínce každý obdrží místo, čas a další informace, které si uložil. Stejně tak se kolegům zobrazit podklady – prezentace, návrh smlouvy a jiné důležité dokumenty – pro jednání.
Proberte to s kolegy
V rámci přípravy na schůzku s klientem nebo i na její závěr můžete v našem CRM s kolegy vše probrat. Sdělte si, jakou strategii zvolíte, po setkání s klientem zrekapitulujte, co se podařilo a čemu bude příště lépe se vyhnout. Své dojmy zaznamenejte do protokolu, který poslouží nejen jako informace pro šéfa, ale i jako skvělý přehled pro další práci.
Reporty (bez) práce
Chcete vidět, jak dopadly schůzky v posledním měsíci? Potřebujete srovnání, jak úspěšní jsou jednotliví pracovníci a jakých výsledků který z nich dosahuje? To vše si snadno zobrazíte v přehledných reportech, které si můžete upravit na míru.