Nechcete, aby si váš obchodník při odchodu z práce s sebou vzal všechny vaše zákazníky? Mějte Vistos CRM a předejděte únikům a ztratě svých dat.
Často od svých zákazníků slýcháme, že mají zkušenost z předešlého systému ve ztrátě dat, ke které došlo ve chvíli, kdy odcházel jejich zaměstnanec. Pokud využíváte naše CRM, úniku se bát nemusíte. Sami jasně stanovíte, co jaký uživatel smí a nesmí – třeba exportovat data. Sami nebo s naší super zákaznickou podporou jednoduše nastavíte uživatelská práva vašim kolegům dle jejich pravomocí.
Nejde jen o export dat. Samozřejmostí je nastavení polí, ke kterým má uživatel přístup, tedy informace typu nákupních cen, marží či telefonních spojení. Snadno nastavíte podle potřeb konkrétních osob.
Zabráníte tak, aby si stáhli kontaktní údaje na zákazníky, dodavatele, partnery atd. do svého zařízení a tato data zmizela spolu s nimi. A nejen adresář, stejné možnosti platí například pro rozjednané zakázky.
Ve chvíli, kdy už nechcete, aby uživatel měl do vašeho systému přístup, jednoduše jej zneaktivníte, čímž zabráníte jeho přihlášení.
Proč uživatele nesmazat, ale zneaktivnit?
V případě, že byste uživatele smazali, znamenalo by to odstranění informace u záznamů, ke kterým byl přiřazen. To ale nebývá žádoucí, jelikož práci z něj chcete často delegovat na někoho jiného, a tak je dobré znát původního řešitele.
Jak předat informace novému člověku?
Ve chvíli, kdy nastoupí nový kolega a přebírá agendu za jiného, je třeba ho rychle seznámit se situací ve společnosti a s informacemi, které potřebuje. Ve našem CRM snadno delegujete práci z jednoho na druhého uživatele, stejně tak v situaci, kdy jeden zaměstnanec z firmy odejde a druhý přijde. Nemusíte se tak bát, že by nedořešené úkoly skončily bezvýsledně. Jednoduše dané záznamy přesunete na nového uživatele, který se tak k těmto informacím dostane a bude se s nimi moci seznámit.
A to tak, že záznamy vyfiltrujete podle kritéria přiřazeného uživatele. Označíte všechny výsledky a hromadně k nim přiřadíte nového uživatele.
A co dělat, pokud si nový zaměstnanec neví rady?
Nový zaměstnanec aka nový uživatel CRM může nějakou informaci postrádat. Zadání není úplné, chybí kontakt na zákazníka nebo mu není něco jasné u obchodní příležitosti. Pak může využít interní diskuze, kde už mu ostatní zasvěcení operativně poradí, a nováček se tak může pustit rychle do své práce!