Že nemusíte být IT expert, abyste mohl začít ve vaší firmě pracovat s CRM? To je přeci jasné!
Chápeme, že pro někoho může být implementace a customizace CRM stejnou záhadou, jako pro naše IT specialisty obchod s oděvy nebo například se sportovním vybavením.
Zákaznická linka Vistos CRM
Chtěli byste ve své firmě něco zlepšit, ale ještě tak úplně přesně nevíte, co? Rádi byste se zaměřili na své klienty, ale nejste si jisti, jak na to? Abyste se zorientovali ve svých požadavcích, kontaktujte nás na zákaznické lince +420 606 075 589, ozvěte se Ivě na chatu, napište nám na support@vistoscrm.cz anebo se za námi zastavte na některé z našich poboček. Jsme si jisti, že spolu přijdeme na nejlepší způsob, jak práci se zákazníky ve vaší společnosti zlepšit.
A abyste se nelekli, že po zavedení CRM vás necháme na holičkách, naše zákaznická linka je vám k dispozici 24/7. Nikdy se tak nemůže stát, že vás technika zradí.
Implementace není horor
Protože si našich klientů maximálně vážíme, věnujeme jim i konzultacím s nimi co nejvíce času. Již v rámci první předimplementační konzultace spolu probereme vše, co tento proces obnáší. Projdeme s vámi jednotlivé kroky, popovídáme si o vašich představách a i poté vám budeme v případě nejasností k dispozici.