Znáte to, moment, kdy něco nevíte a chcete se zeptat, ale nevíte, koho a kde? Pokud máte Vistos CRM, tak tyto obavy můžete hodit za hlavu. Máte totiž možnost Diskuze.
Něco jako interní messenger, který zajistí odpověď na váš dotaz přímo v systému a zároveň bude sloužit jako zdroj informací do budoucna? Ano, máme! Čtěte, jaké jsou jeho hlavní výhody.
Ve svém CRM diskutujete přímo nad věcí
Ve Vistos CRM je toto možné kdekoli, takže pokud si nevíte rady, jednoduše se zeptáte. Tak třeba vám na stůl přistane úkol k vyřešení, ale vám není v zadání něco jasné. Diskuze nad daným úkolem umožní zadavateli úkolu, aby vám pomohl k lepšímu pochopení zadání – jednoduše vám zareaguje na váš dotaz.
Získáváte informace od lidí, kteří vědí
Ať už se ptáte kdekoli, vaši otázku zaregistruje kompetentní osoba, která bude o vaší otázce upozorněna e-mailem. A po tom, co odpoví, víte o tom jako první! Koho se tedy ptát a kdo je kompetentní osobou, tak s tím už si nelámejte hlavu. Jakmile se v diskuzi zeptáte, upozorněn bude ten, kdo odpověď na vaši otázku zná a poradí vám. Naleznete ho v sekci Účastníci jako toho, kdo je tzv. Odpovědný.
Možnost diskutovat i s těmi, kteří do CRM nemají přístup
Diskuze ve Vistos CRM má tu super vlastnost, kdy odpovídat na váš dotaz nemusí člověk, který má do systému přístup! Jak na to? Jednoduše: místo modrého tlačítka Poslat stisknete červené tlačítko Poslat zákazníkovi a jemu se e-mailem zašle dané vlákno. A jakmile na váš e-mail odpoví, jeho odpověď se automaticky vloží jako reakce do vaší Diskuze! Tuto možnost ocení uživatelé třeba Zákaznické podpory, kteří tak mohou vyřizovat jak interní, tak externí požadavky snadno a rychle.
Diskutovat můžete kdekoli
Diskutovat do aleluja můžete, ať už jste na notebooku či mobilu. Vistos CRM rozpozná zařízení, skrze které do systému přistupujete a automaticky se mu přizpůsobí na míru.
Diskuze je jedním z důležitých prvků kvalitního CRM, které usnadňuje práci malých i velkých společností. Efektivita při spolupráci se vyplácí.