Za dobu, po kterou Vistos CRM nabízíme, jsme se setkali s plejádou obav, které bychom nyní chtěli vyvrátit.
CRM je pouze pro velké společnosti
Dříve tomu tak skutečně být mohlo. CRM si mohly dovolit jen velké společnosti, jelikož implementace nebyla tak snadnou jako je dnes. Pro Vistos CRM to však neplatí, jelikož v případě standardní verze se vás netýkají počáteční investice a cena se odvíjí od počtu osob, respektive uživatelů, kteří budou se systémem pracovat. Náš systém používají společnosti od jednoho uživatele do uživatelů v počtu trojciferných řádů. Zejména v posledních 3 letech zájem o kvalitní CRM vzrůstá a my jsme na tuto poptávku s nadšením připraveni. Takže obavy z malé velikosti vaší firmy nemějte. CRM může být velmi prospěšným komukoli v jeho podnikání.
My CRM nepotřebujeme
Ha ha. Tyhle vtípky slýcháme často. Jen co ale systém představíme, tito vtipálci uznají, že vlastnosti CRM by jim byly velmi prospěšné. Znáte to, Kdo chvíli stál, již stojí opodál a v honbě za konkurencí a jejím předběhnutí je vyloženě nutné inovovat. A proto je zde naše CRM, které optimalizuje váš strávený čas nad řízením společnosti a v některých případech vaši práci nahradí. U nemálo našich zákazníků představuje Vistos CRM alfu a omegu jejich společnosti, kdy je jakousi páteří celé firmy. Pomáhá například při automatizaci, která spočívá v ušetření mnoha hodin práce nad rutinními záležitostmi, a tak dává prostor pro jiné aktivity – příjemnější. A když se tyto (pro někoho třeba drobnosti) úkony nasčítají, začnete Vistos CRM vnímat jako nejefektivnějšího kolegu, zaměstnance vaší společnosti.
CRM systém je jen pro obchoďáky
Toto slýcháme často a věřte, že tomu tak není. Vistos CRM v sobě obsahuje mnoho modulů, které mohou využívat různá oddělení včetně obchodního. Takže obchoďák, markeťák, podpora, servisák nebo samotné vedení může pracovat v jednom systému. Super, ne? A přitom jsou samozřejmě možná další opatření, jako požadavky na to, aby jedno oddělení nevidělo práci druhého, respektive aby byla ošetřena uživatelská práva specifickými pravidly. Výhoda jednoho systému pro společnost spočívá zejména v zabránění zanášení stejných dat vícekrát. A to nemluvíme o výhodě, kdy v jednom systému zvládnete odbavit zákazníka od fáze, kdy je lead, do fáze spokojeného zákazníka.
Integrace s dalšími systémy je drahá
Častou obavou zákazníků je, že synchronizace s dalšími systémy pro ně bude drahou záležitostí. Ale ve skutečnosti tomu tak není, jelikož využívání více oddělených systému znamená více promarněného času nad řízením a evidencí. A v případě více uživatelů toto platí vícenásobně. Jakmile obohacujete CRM o možnosti synchronizace s dalšími systémy, získáváte čas. Tak třeba v případě synchronizace s účetním systémem získáváte data z něj, kdy se automaticky přiřazují k jednotlivým záznamům v CRM. Máte tak vše pohromadě, na jednom místě, bez nutnosti jakékoli práce. Vždy víte, s kým, kdy a co jste řešili, jak to dopadlo a podle toho plánovat třeba další komunikaci a prodej. A programů, se kterými jsme propojení, je mnoho, a nepřestáváme přidávat další! A pokud si nasčítáte čas, který v případě využívání oddělených systémů strávíte v jejich využívání, dospějete k číslům, která vás okamžitě vyvedou z omylu – že je integrace drahá. Proto ze zkušenosti doporučujeme všem, pokud využívají systémy, se kterými nabízíme synchronizaci, aby synchronizovali, jelikož víme, že jim tím pomůžeme. A o to nám jde – aby využívání Vistos CRM bylo přínosem pro uživatele.
A pokud máte ještě stále obavy, které se nám nepodařilo vyvrátit, zde se věnujeme dalším často kladeným otázkám, a případně se nás můžete zeptat, rádi vám pomůžeme! 🙂