Které moduly si vyberete, je jen na vás. Zde vám přinášíme přehled hlavních dovedností nového systému pro autopůjčovny CarRental, které jsou přidány ke stávajícím možnostem CarRentalu, jak ho znáte.
Vše důležité ohlídá za vás
V propracované databázi firem a kontaktů najdete všechna potřebná telefonní čísla, e-maily i další údaje a aktivity týkajících se nejen vašich klientů, ale také firem. Práci s nimi vám usnadní fulltextové vyhledávání, možnost exportu do Excelu, Wordu a PDF a spolupráce s databázemi ARES, MERK, insolvenčím rejstříkem a dalšími.
Díky obchodnímu modulu v novém CarRentalu také budete mít přehled o průběhu obchodních případů, jejich historii, poptávce, i o všech potřebných entitách, jako jsou Nabídka vydaná, Objednávky přijatá, Faktura vydaná a Platba.
A ze všech procesů vám nový CarRental podá podrobný reporting.
Nezapomene na žádný termín
V kalendáři si naplánujete všechny termíny a naplánujete své aktivity, i aktivity ostatních pracovníků. Je jen na vás, kdo uvidí které události a snadno ho sesynchronizujete s Google kalendářem.
Pro plánování servisních zásahů je určen samostatný modul Servis, který vám umožní kompletní obsluhu servisních zásahů od plánování přes efektivní využití zdrojů až po předávací protokol.
Zajistí, aby se klienti cítili jako v bavlnce
Skvělé vztahy se zákazníky jsou zcela stěžejní pro každou firmu. Proto obsahuje náš nový CarRental sofistikovaný modul pro marketing, s jehož pomocí můžete vytvářet a hodnotit kampaně a synchronizovat ho s nástrojem MailChimp. Kromě e-mailových newsletterů jsou vám k dispozici také SMS manager, call centrum nebo telefonní ústředna.
Protože je nám jasné, jak náročné dokáže být reagovat včas na všechny požadavky klietnů, nezapomněli jsme ani na HelpDesk, v němž bude řešení požadavků a reklamací – ticketů – hračka. S jeho pomocí si navíc vybudujete znalostní základ pro rychlejší vyřešení daného ticketu v budoucnosti.
Postará se, aby práce odsýpala
Kolik času strávili vaši zaměstnanci s daným úkolem? Kdo je za jeho splnění zodpovědný? V modulu Projekty můžete k úkolům přidávat jakékoli dokumenty či faktury. Veškeré firemní procesy mohou být řízeny v modulu Workflow a vy se tak můžete naplno věnovat tomu, co skutečně potřebujete.
Usnadní vám papírování
Papírování není nikdy legrace. Správa dokumentů v CarRental vám ale ušetří mnoho času díky centralizovanému systému jejich ukládání s možností přidat písemnost ke kterémukoliv záznamu, fulltextovému vyhledávání, archivaci a jiným vychytávkám.
CarRental pohlídá, aby veškeré dokumenty byly vyřízeny včas.
Data můžete importovat z Excelu do kteréhokoli pole v modulu Firma, Kontakty, Příležitosti a Produkty. Data ze všech modulů lze jednoduchým způsobem exportovat do povolených vhodných formátů – Excel, Word, PDF, JPG. Na exporty je možné udělovat práva pro jednotlivé uživatele nebo skupiny uživatelů.
Díky synchronizačním můstkům se CarRental dokáže obousměrně propojit také různými účetními systémy, jako je Pohoda, Money nebo Helios. A co víc, API v CarRental umožňuje propojení s jakýmikoli programy, takže vaše autopůjčovna může systém využívat skutečně naplno.