Marketingové příručky jsou plné rad, jak získat nové klienty. Víte ale, jak si zákazníky udržet?
Dejte jim najevo, že jsou jedineční
Individuální přístup vždy vypovídá o vyšší úrovni poskytované služby. V mnoha oblastech podnikání je spojován s nadstandardem nebo luxusem. Vaše klienty může potěšit, když je v e-mailu oslovíte jménem nebo jim poskytnete malou slevu pouze pro ně. Z informací, které o zákazníkovi získáte, si snadno vytvoříte představu nejen o způsobu komunikace, který preferuje a získáte přehled o tom, co je pro něj opravdu důležité. Ve Vistos CRM si totiž každý detail i průběh e-mailové nebo telefonické komunikace pohodlně uložíte. Ke klientům tak můžete přistupovat individuálně a dát jim najevo, že je pro vás každý z nich zcela jedinečný.
Dopřejte jim, aby se s vámi cítili dobře
Zajistěte, aby se s vámi klienti cítili dobře. Sdělili vám nebo vašim kolegům nějakou citlivou informaci? Nechte si ji pro sebe, stejně jako detaily, které se dozvíte v průběhu e-mailové a telefonické komunikace, a které si ukládáte do vašeho CRM. Buďte taktní, projeví-li zákazník neznalost problematiky nebo slabost. Je váš klient v úzkých? Buďte jeho partnerem do nepohody. S pomocí modulů Call centrum a Help desk můžete na dotazy a požadavky zákazníků reagovat rychle a flexibilně.
Ukažte, že na ně myslíte
Jak si zapamatovat datum narozenin nebo důležitého výročí každého vašeho klienta? Lze vždy zavolat ve slíbený čas a nikdy nezapomenout poslat e-mail, na který váš zákazník čeká? S kalendářem a SMS managerem v CRM Vistos to pro vás bude hračka. Přesvědčte své zákazníky, že na ně myslíte i tehdy, kdy se jim nechystáte nabídnout nový produkt nebo službu. Využívejte své CRM naplno a zaznamenávejte veškeré informace, které o svých zákaznících získáte.
Buďte tu pro vaše klienty a dokažte jim, že jsou pro vás nenahraditelní.