Jsou s námi a když jsou zelené, jsou v nejlepším stavu. Řeč je o rostlinách. Jak s nimi souvisí CRM? Zdánlivě nijak, ale pokud jsou v kanceláři, jde do tuhého!
Rostliny jsou zkrátka super v živém stavu. Čistí vzduch, zvyšují jeho vlhkost, absorbují škodlivé látky, odbourávají podráždění očí a v neposlední řadě mají relaxační a estetické účinky – to se dočtete na mnoha stránkách.
Pro hezké pracovní prostředí uděláte první poslední, a tak se parapety zaplní květináči, ze kterých se tyčí i visí rostliny všeho druhu. Ale když už si pro vodu začne chodit kaktus, je to jasná signalizace, že je něco zle.
Při kultivaci kancelářské zeleně je třeba myslet i na kultivaci kolegů, aby se o němou součást interiéru, pokud možno pravidelně starali. Jak to ale udělat? První idea byla v kalendáři u kávovaru, kde se vyznačili dny zálivek. Ke kávovaru chodí všichni, byl to teoretický dobrý nápad. Nicméně praxe ukázala, že vůči papírovému kalendáři na zdi jsou kolegové rezistentní – i v srpnu máme otočený list na první týden v květnu.
Myšlenka připomínání domluvou (prosbou) byla zažehnána v samém zárodku. Místo toho vznikl Nápad. Naše CRM používáme denně a všichni, je s námi na každém kroku. A kalendář, který za nás myslí na vše a nedovolí zapomenout dokončit projekt a děti ve školce, jsme začali používat i na květiny, aby v teplých dnech nezažily podzim a neopadaly. Možná se to zdá být zvláštní využití, ale CRM vám nedovolí zapomenout na cokoli a třeba i na květiny, pokud jde do tuhého. Vistos CRM je pomocník na slovo vzatý a dokáže si poradit i třeba s tím, aby vaše kancelář byla celoročně zdravě zelená. A to je super, ne?
Pokud máte hlavu plnou nápadů, jako my, není třeba myslet na věci, které se opakují – na to je možné využít CRM, které zvládá myslet na milion+ věcí najednou, a přitom vám pomáhá – třeba s fakturací. Zkrátka profík. A třeba i na floristiku! ???
Upozornění „Zalít kytky“, které 2krát do týdne vyskočí s barevným odznáčkem v systému kolegům, zafungovalo!